O nas:

Sylwia

Pomysłodawczyni i twórca vloga Tasty Places, mózg operacyjno-kreatywny, miłośniczka designu i dobrej kuchni.

Kuba

Ekspert kulinarny Tasty Places, szef kuchni, działacz Slow Food Polska, zaangażowany w promocję niepowtarzalnych regionalnych smaków.

Przedstawiamy Wam przepis na owsiankę z owocami, nasionami chia i bakaliami, której zdjęcie wygrało w naszym konkursie na najlepsze zdjęcie zdrowego, slowfoodowego śniadania. Autorka zawsze przygotowuje poranny posiłek ze swoim synkiem. To ich przepis na udane śniadanie i udany dzień.

Składniki

szklanka owsianki ugotowanej na wodzie
1 banan
1 jabłko
1 kiwi
kruszone migdały/orzechy nerkowca
nasiona chia
maliny (tu w wersji mrożonej, z własnego krzaka)

Wykonanie

Blendujemy mus bananowo-jabłkowy, który mieszamy z ugotowaną na wodzie owsianką i nasionami chia. Dorzucamy pokrojone owoce (zwykle sezonowe, ma być przede wszystkim kolorowo), migdały lub orzechy. Takie śniadanie jest cenny źródłem błonnika, witamin oraz składników mineralnych i dostarczy Wam energii na cały dzień.

Autorką przepisu jest Marta Rogowska.

Znajdziecie tu przepisy z agroturystyk jak również filmy i materiały związane z tematyką kulinarną.